reklama

Pozrime sa okolo a uvidíme hodnoty

Často sa mi ľudia sťažujú na iných. Na ich správanie, na to, že by mali mať už dávno dosť rozumu, zodpovednosti, možno aj nejakých životných cieľov, či už krátkodobých alebo dlhodobých. To je fuk. Stačí tak málo a všetko sa zmení....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Veľa som rozmýšľala nad tým, že prečo je niekto taký a niekto zas onaký. Nechcem tu riešiť dedičnosť, výchovu, prostredie a podobne. A verím tomu, že sa nájdu jedinci, ktorí budú chcieť práve toto do toho pliesť.

Môj názor je taký, že v živote každého človeka musí prísť okamih, alebo situácia, keď si uvedomí hodnoty. Hodnotu seba, hodnotu ľudí, ktorí sú kolo neho alebo už akýchkoľvek, alebo abstraktných vecí. Sú to rôzne situácie a dosť často nie príliš príjemne, sklamanie, strata blízkeho človeka. Čo sa týka hodnoty ľudí, ja som mala možnosť si uvedomiť dosť skoro, keď môj priateľ opustil tento svet. Bola som mladučká. Nevedela som, čo robiť ďalej, čo so sebou. Nevedela som sa ďalej pohnúť, kam ísť, za kým ísť. No ľudia chodili za mnou, snažili sa pomôcť. Čo som si veľmi vážila a tiež som si začala vážiť ľudí ako takých, život, zdravie, lásku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Iní zas toto všetko zistia až v starobe, vtedy zázrakom sa väčšina ľudí stáva lepšími, pretože si uvedomia, kto a čo znamená/ znamenal a často dosť neskoro pochopia, aký dar je život. To je asi ten najhorší prípad, kedy môže človek všetko pochopiť. Niekedy býva neskoro.

Stačí tak málo a celý váš život sa môže zmeniť. Stačí tak málo a vy sa môžete kompletne zmeniť. Jedna jediná správa Vás môže dostať do kolien.

Každý človek by sa mal asi zamyslieť nad tým, či si váži to, čo si vážiť má a nečakať stále na ten „zlý okamih“, ktorý tak strašne bolí...

Chcem ešte dodať, že nie len zlé okamihy a situácie menia životy. Životy menia aj radostné správy, okamihy, potešenie. Nechcem sa zas na vec pozerať len negatívne.

Mária Šandalová

Mária Šandalová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tu zistím snáď.Feedjit Live Blog Stats Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu