reklama

Skákanie po orechoch.

Dnes to bol taký originál jesenný deň. Aspoň pre mňa. Keď sa povie Jeseň, neviem prečo, ale hneď si predstavím slnečnú sobotu. Doobeda upratovanie a vešanie prádla a neskôr, nevedieť, čo so sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Nevedieť, čo so sebou znamená, že neviete obsedieť na zadku a neustále vás niečo láka von. Slnečné lúče sa predierajú cez okno ku mne do bytu. I keď som toho mala nesmierne veľa naplánovaného, nepohrdnem. Oblečiem si bundu a vybehnem von.

Usmievam sa do slnka a vlasy si úplne zbytočne dávam každú sekundu za uši. Aj tak mi ich vietor zas rozfúka. Prechádzam sa chodníkmi a zbieram orechy zo zeme. Šliapnutím na orech sa mi ihneď vybaví minulosť. Ako dieťa som nikdy nevedela odhadnúť správnu silu šliapnutia, respektíve som skôr po nich skákala. Potom mi bolo vždy ľúto ... Dnes mi to ide už lepšie. Zohnem sa po orech, olúpem ho (ako kedysi) a hodím do úst. Dlho som nejedla orechy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vykračujem si vlastným smiešnym štýlom a obzerám sa okolo. Cítim rôzne vône. Prírodu, orechy, aviváž, či prací prášok. No nikde nikoho nevidím. Trochu smutné, v takýto krásny deň sedieť doma. Asi to bude tým, že dnešní ľudia majú iné hodnoty. Radšej si pozrú dobrý film, zatiaľ čo ich deti sa hrajú vo svojich detských izbách alebo na preliezkách za blokom. Kde zažijú obrovské dobrodružstvá, na ktoré nikdy nezabudnú. Deti v lese ešte neboli, po orechoch ešte neskákali, nerobili z blata torty a slovo „stopzem“ si nevedia vysvetliť. Jeseň neznášajú lebo je už zima, takže na to, aby mohli ísť von by ich musela mama obliekať pol hodinu a to sa jej nechce. Okrem toho, mama má depresiu, ako sa na jeseň patrí (v každom filme). Zabúda na to, že všetko bude práve také, ako si to sama urobí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aká je jeseň pre vás?

Mária Šandalová

Mária Šandalová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tu zistím snáď.Feedjit Live Blog Stats Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu